افراد تاثیر گذار بر مدیریت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 24 خرداد 1393
بازدید : 144
نویسنده : management77

1-1در بهبود محصولات و خدمات ، فرايندها بايستي هدفمند و جدي باشند. به جاي سوددهي كوتاه مدت ، منابع را براي نيازهاي بلند مدت تخصيص دهيد. سعي كنيد كه به صرت رقابتي و مستمر در انجام فعاليتها و ايجاد مشاغل مشغول به كار شويد.

1-2 پذيراي فلسفه جديد باشيد. ما در عصر اقتصادي جديدي كه در ژاپن شروع شده به سر مي بريم. تاخيرها، اشتباهات و فعاليتهاي ناقص كه به طور عمومي پذيرفته شده اند ديگر قابل تحمل نيست. انتقال شيوه هاي مديريتي مطلوب براي رويارويي با ركورد در صنعت ضروري است.

1-3 به عنوان روشي جهت تحقق كيفيت به بازرسي صرف متكي نباشيد. در وهله نخست، كيفيت را به محصول و يا فراورده انتقال دهيد. شواهد آماري كيفيت را كه وابسطه به فعاليتها و وظايف خريد و توليد است در خواست نماييد .

1-4 به واگذار كردن فعاليتها صرفا بر مبناي بهاي خدمات و كالا خاتمه دهيد. در عوض معيارهاي مطلوب ديگر به جز قيمت را طلب نماييد. تلاش نماييد كه هزينه كلي و نه اوليه را كاهش دهيد. براي هر قلم از كالا و خدمات بر اساس روابط بلند مدت مبني بر وفاداري و اعتماد به يك توليد كننده واحد در نظر داشته باشيد. به مديران خريد و كارپردازان اطمينان دهيد كه آنها كار جديدي براي انجام دادن دارند.

1-5 مشكلات را دريابيد. براي بهبود مداوم سيستم ، هر فرايند را براي برنامه ريزي ، توليد ، خدمات بهتر و بهبود كيفيت و كاهش هزينه ها به طور مطلوب انجام دهيد .

1-6 روش هاي نوين را براي آموزش ضمن خدمت ايجاد كنيد. در آموزش ، بهتر استفاده كردن از مهارتهاي تمامي نيروي انساني مديريت را دخالت دهيد. براي پيشبرد فعاليت توام با مهارتهاي نويني در عرضه مواد ، روش ها ، طرح توليد ،ماشين آلات ، فنون و خدمات لازم است.

1-7 روش هاي نويني در سرپرستي كاركنان بخش خدمات و توليد ايجاد كنيد . سرپرستان خط مقدم بايستي افراد را در توليد محصولات و خدمات كيفي كمك نمايند . بهبود كيفيت خود به خود بهره وري را بهبود خواهد بخشيد. مديريت در پاسخ به گزارش  موارد نقض  و نارسائي ، نيازهاي نگهداري و تعميرات ، ابزار غير قابل استفاده و تعاريف مبهم عملياتي و ديگر مسائلي كه به كيفيت نامطلوب مي انجامد اقدام و ابتكار عملي را به دست گيرد.

1-8 از انجام فعاليتها نهراسيد. به طوري كه هر شخصي به طور موثر قادر به انجام وظيفه سازماني خود باشد. ارتباطات از پايين به بالا و از بالا به پايين را تشويق و ترغيب نماييد.

1-9 حتي الامكان مسائل و مشكلات را بين واحدهاي كاري تقسيم نماييد. براي حل موثر مشكلات توليد و خدمات اعضاي واحدهاي پژوهش ، طراحي ، فروش و توليد بايستي به مثلبه يك تشكل منسجم فعاليت نمايند.

1-10 اهداف ، مقاصد و نشانه هاي كمي نامناسب را از نيروي كار حذف نماييد زيرا اكثر مشكلات كيفي كه به فرايندها و سيستم ها ارتباط دارند و به وسيله مديران ايجاد مي شوند كاركنان از حل آنه عاجز مي باشند.

1-11 استانداردهاي غير كاري را كه براي نيروي كار ، ميزان توليد و خدمات ايجاد مي شود را حذف نماييد و در عوض كمك هاي مفيد و نظارت موثر بر فعاليتها را ايجاد كنيد و از روشهاي آماري براي بهبود مداوم كيفيت و بهره وري استفاده نمكاييد.

1-12 موانع را از سر راه كاركنان و مديران برداريد تا از احساس تعلق و غرور به انجام كار لذت ببرند . اجراي ارزشيابي عملكرد و مديريت بر مبناي اهداف را مورد تاكيد قرار ندهيد .

1-13 يك برنامه مطلوب تعليم و آموزش ايجاد كنيد . فعاليت اعضاء بايستي از طريق تعليم مداوم و خود بهبودي ارتقاء يابند. مزاياي رقابتي هميشه ريشه در آگاهي و دانش كاركنان و سازمان دارد.

1-14حمايت مديريت ارشد را براي تقويت كاركنان در دستيابي به 13 نكته بالا فراهم كنيد. به طور روزانه براي پيشرفت در اجراي موارد فوق و اقدام عملي براي انتقال كلي از موقعيت فعلي به وضعيت بهينه تلاش نماييد .

براي اجراي موثر فلسفه دمينگ يك سري از موانع اساسي وجود دارد كه به پنج مرض مرگبار مشهور مي باشد كه عبارتند از عدم ثبات ، دل مشغولي بيش از حد با منافع كوتاه مدت ، اجراي انواع مختلف از ارزشيابي عملكرد ، تجهيز مديريت و تاكيد آنها بر شاخص هاي عيني به عنوان معيارهاي موفقيت.




:: موضوعات مرتبط: افراد تاثیر گذار بر مدیریت , ,
:: برچسب‌ها: افراد تاثیر گذار بر مدیریت ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


09901726128

نظرتون در مورد وبلاگ؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان management77 و آدرس ayhan77.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 46
بازدید دیروز : 301
بازدید هفته : 732
بازدید ماه : 1961
بازدید کل : 34399
تعداد مطالب : 620
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com